27 Aralık 2011 Salı

Seni Unuttuğumu Hatırlamıyorum

Eğer şimdi gidersen sonsuza kadar pişman olacaksın.. demişti..

Biliyorum.. dedim.. gidişime izin verdiğin için sende pişman olacaksın..

Gitme..

İzin verme..

Çıktım kapıdan.. sadece gidişimi izledi..
sadece izlemek zorundaydı..
Bana dokunamazdı.. farkındaydı..
İstemiyordu gitmemi..
Ama doğru olanı ikimizde biliyorduk..
Gitmek zorundaydım..
Sonsuza kadar pişman olacağım bi hayata gitmek zorundaydım..
İzlemek zorundaydı.. sonsuza kadar pişman olacağı gidişimi izlemek zorundaydı..


çıktım kapıdan..
Son sabahını yaşayan bi sonbahar kadını kadar ürkektim.
Bir ayaz gecesinde parkta yatan adam kadar kasvetliydi...
ve öylece çıktım kapıdan..


ve çıktım kapıdan..
Sadece zaman kaybettim..
bi aşk kaybettim..
ve hayatımı..
Ve hayatını kaybetti..

başka hiç birşey..

ve kabuslar kazandım..
Gecelerim..
Rüyalarım.. Hayallerim..
Senli Benli..

ve çıkmıştım işte kapıdan..
Ve Seni unuttuğumu hatırlayamiyorum..

Hiç yorum yok: