6 Ocak 2015 Salı

Hoşgeldin Yeni Yıl.....6/365


Yıl 2015...

Bir seneyi geçmiş yazmayalı.Aslında yazmayalı değil de yayınlamayalı.En sevdiğim şeylerden biri olan bloğumu saçmasapan nedenlerle kullanamamak...Neyse bugünü yepyeni bir başlangıç nezdinde görerek ben yine çok sevdiğim şeyleri yapmaya dönebilirim.

Bir laf vardır hani; gün be gün baktığında her şey ne kadar aynı görünürken, 1 yıl geriye döndüğünde her şey ne kadar farklıdır diye.Gerçekten öyle. 1 yıla sığdırdıklarımı düşününce ben bile hayrete düşüyorum.Kısa gibi gözüken ama onlarca yaşanmışlığı barındıran bir silsile benim için.Tek tek yazacağım,ince ince düşünüp  yine de çok süzmeden bu sefer.Yazdıklarım sadece benim için ileride okuyacağım bir nevi günlük olmayacak çünkü hayatımda bunu paylaşacağım,ilerde okudukça her şeyi daha iyi anlayacak insanlar var artık hayatımda.Şimdi ve gelecekte..

Şimdiye kadar yazdıklarımı paylaşmak yerine tekrar baştan başlayacağım bu sefer.Bugünümle geçmişi daha iyi yorumlayabilmek için..belki de daha iyi yoğurmak...

Geçen sene hiç geçmeyecek diye düşündüğüm korku ve kaygılarım yerini derin bir huzura bıraktığından mıdır bilinmez, içimdeki çocuk oldukça heyecanlı şu sıralar.Yepyeni başlangıçlarım,sayfasını kapattığım yıllarım, hep ordaydı sanıp aslında hiç olmayan dostluklarım,gerçekten anlayanlar ve gerçekten anladıklarım,mucizem,iyi kilerim ve alınan son dönem kararlarım...

En baştan ve sil baştan başlamak en iyisi...

Bu önsöz olsun..

Şimdilik..

Peray ÖZDİL

Hiç yorum yok: