30 Eylül 2011 Cuma

Peri tozu-E book:)

Olanı bitenı anlatmak aslında belki de en doğru olan ,özsaygıdan yoksun arayüzlerle karşı karşıya kalmakta tetikleyici bir durum bence.Yalın bir o kadar da karmaşık olsun istiyorum aslında..Şimdi bir analiz yapalım istiyorum hayatıma,hayatımdakilere.. Çoğu nihai mamül olamamış ara ürün ya neyse..Güzel bir yazı dizisi peşindeyim aslında.Bu bir giriş yazısı olacak.Belki de tanıtım desek daha doğru olur;çünkü ben şimdi bir hikaye anlatacağım, tırnak içinde bahsi geçen kişi ve kurumlar gerçek dışıdır yongasıyla :) güler misin ağlar mısın halime şimdi...Kişilere takma isimler konduracağım ne de olsa çok farketmeyecektir yüzlerinde ki maskelerine binaen,olaylara ise sadeliğe batmış bir dilim ekmek..Acıkan kurtlara yem,gönlü toklara bir küçük tebessüm...
Karakterler
Jojo:  Kendi halinde bir insan gibi görünse de içinde fırtınaları barındıran bir engin deniz..Alabildiğine korkak..Farklı diyarlara ev sahipliği yapsa da güç nerede o orada...
Poseidon: Ruhu can çekerken dik görünen,kıpkırmızı yanaklarında çocukluk barındıran,analize çok açık bir gurur silsilesi
Meyankökü: Ufacık,mini mini,kalbi huzur ve iyilik dolu,sessizliği haykırışları
Florin: Usta oyuncu
Jul:  Aynı ben aynı sen
Memnu: Klişelerin hapsinde elleri prangalı,yüreği yorgun biraz da genel içicilerden:))
Santai: Beni bulup,beni kaybettiğim dost,ip üstünde savaş veren bir deli rüzgar
Kleo:En çok saygı duyduklarımdan,İki kalpli,koca yürekli insan...
Melter:Olgun,anlayışlı ve bu güruhtan uzak bir sadelik
İHA:Ne kaldı geriye bir vücuttan başka..Ruhu denizlerden yosun tutmuş bir tasarı
Arpa: Hayata kendi restini çekmiş,keyfe hayat diyen,şefke sefa,gönle vefa...

Önsöz
Karakterlerin devamı ve hikayeler ilerleyen yazılarda hayat bulacaktır.Burada bahsi geçen tüm kişiler ve olaylar son derece gerçektir.Objektif bir perspektife hoşgeldiniz diyorum ve bu yazı dizisini her kötülüğe ,her sevince,her derde kedere:) rağmen ayakta durmuş bir peri kızına ithaf ediyorum....

Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz...


Peri

Hiç yorum yok: