4 Ekim 2011 Salı

Peri tozu-Jojo o insan hiç olmamış..


J:Ben yanlış ile doğruyu görebiliyorum.
P:Görüyor musun bilmiyorum ama senin için bir şey değiştirmiyor bu.
J:Hayır her şeyin farkındayım ve kendi köşemden izliyorum; sadece başkalarının dertlerini artık kendi derdim edinmiyorum. Benim bana yetecek kadar derdim var.
P:Dostluk bu değildir. Dost iyi günlerin bekçisi değildir. Kötü günlerin nöbetini tutar hep. Senin derdin beni hiç gocundurmaz çünkü bilirim ki dostumsun ve bana böyle zamanlarda ihtiyacın var… Sanırım senin dostluk ayrımını iyi yapman gerekiyor…
J:Belki de..

Jojo sakin sessiz biriydi her zaman. Genelde kahkaha ortamlarının odağında olmayı severdi.Dert ona göre değildi.O sadece huzurlu bir hayatın peşindeydi.Ama bilmediği bir şey vardı..Huzurlu hayat yoktu,vardı da hep yoktu işte.O sadece gülmenin peşindeydi.Güldüğü ortamların peşinde…Dost diye yaftaladığı kişiler olurdu zaman zaman ;ama kendi bile farkında değildi kimseye dost olamadığının..Kim gündemi meşgul ediyorsa orada olurdu hep..Öğrenmeliydi dostluğu,öğrenmeliydi arkadaşlığı,paylaşımı,destek olmayı…

Jojo: Sana kızıyorum.
P:Neden?
J:Çok sıcakkanlısın ve bu insanların seni yanlış anlamasına sebep oluyor.
P: Sıcakkanlı olmak, karşındakini insan yerine koymak insanlığın şanındandır.Bir gülücüğe ahkam kesip bel bağlayacak basitlikte ki insanların yongasıyla yün eğirmem.
J:Sen haklısın ama burası böyle bir yer dikkatli olman lazım benim gibi.
P:Ben kimse değilim bunu anla..Dostumsan yanımda olursun sonuna kadar.Üç beş karakterini dedikodu travmalarıyla bezemiş insanın lafı benim güruhumun dışındadır.Ben rol yapamam.Seviyorsam karşımdaki bunu bilir,sevmiyorsam da…Herkesin yanında olamam.Herkes veya bir başkası olamam…Anla bunu..Anlayarak kal hayatımda..Anlamıyorsan seni durdurmam..

Jojo anlamıyordu.Anlamıyordu dostluğun değerini..Kiminle geçirdiği vakit keyiften ibaretse o orada olmanın peşindeydi. Dostluk onun için birkaç aylıktı..Sadece Peri de değil..Kısa süreli girerlerdi hayatına,kısa süre girerdi insanların hayatına..Değişimden hoşlanırdı o yüzden yarım bırakırdı hep ona inananları…En kötü günlerinde bile..

P:En kötü günümde beni yalnız bıraktın..Senin gülüşünü istemiyorum ben..Kötü günümde,en kötü günümde destek bekledim sadece hem de senin için yaptıklarımdan sonra..
J:…..
P:Hiçbir zaman da olmadı o cevap değil mi?



3

Hiç yorum yok: