19 Ekim 2011 Çarşamba

Peri tozu-E book Meyankökü gökyüzünde..



Özür dilerim senden..Yaşadığım yaşattığım üzdüğüm ağlattığım herşey için.. Kırdığım kalbin büktüğüm boynun için.. Özür dilerim herşey için!

Düşüncelerim o kadar anlamsız ki..Her “ağlıyorum” deyişinde yüreğimden düşen yaşlar..Anlam veremediğim kalp çırpıntıları.. Her “seviyorum” deyişinde yüzümdeki tebessüm.. Ama o varamadığım mutluluk payı. .
Ayıramadım sana zamanı .
Ayıramadım hayatımı .

Yanında olmak için verdiğim çaba da cabası . Ne yapmak istiyorum nereye gitmek istiyorum ne istiyorum inan bilmiyorum. İnan üzmek değil amacım.. Her yapma deyişimde üstüme üstüme gelmen..Her git deyişimde yine de gelmen! Kırsam da kalbini ağlatsam da seni yine de sevmen beni.. Yineyeniyeniden… Yepyeni kalp çırpıntıları . Haketmiyo bu kalp seni .Affet beni…Affet çok üzdüm seni .
..

Hep bi maraton..Hep bi engelli koşu hayallerime..
Hep çizikler yeniden başlama ümitleri..
Senin çabaların benim nankörlüğüm!
Ve geride kalan mutluluk sahneleri..Bir veda belki de…
Vedaya karşılık elveda cümleleri..
Ve getirilemeyen o nokta işareti !

Özür dilerim hak etmedim seni !!

“Elveda”Ları yakıştırdım sana..
Oysa “merhaba” demeyi beceremedim ki . . .

Gizliden gizliye ağladım. Belki senin kadar değildi.Belki senin kadar acı vermedi ama bende ağladım! Benim de vardı sancılarım..
Özür dilerim yaşatmak isteyipte yaşatamadığım herşey için .
Gelmek isteyipte gelemediğim için..
Ayıramadığım zamanım için..
Senin icin..
Olamadığımız “biz” için !

“Merhaba” denildiği kadar kolay “elveda” denilmiyor deseler de; ben o “merhaba”yı demek için ne işkenceler çektim sen bilmesen bile…

Ruhunun yorulmasına nasıl da izin verdim ki zaten üstelik buna hiç hakkım yokken…
Sana sitem etmeye hakkım yoktu. Sabırsız yanımın seni tüketmesini de göze alamadım.
Hüznü kuşandığın zamanlarda, ayakta durmaya dahi gücümün olmadığını bilmeni isterdim.
Düşlerini bölmek istemedim…
Yorgunluğuna dert eklemeyi istemedim.

İçine ayna tutmak haddim değildi. Senin aynalarını kırmak, sükûnun yanında öylece duruşunu
seyretmek tercihim olmadı. Gözlerinin ve en öte yüreğinin vurgunuydum.ve bu sevgi hiç eskimeyecek…
Acizliğimin ihtişamı ile güçlü yanım gölgeleniyor. Görkemli kelimeler yürüyor
satır aralarına...
Sessiz sedasız geçmeyen zamanın, gürültülü ayak seslerini nasıl silmeli
kulaklardan?Haşin yüzünü saklayan uzun ve yalnız gecelerin koynunda hangi korkuyu uyutmalı?

Yüreğine Sarıldım Senin.....Gözlerini incittiğin ve o incileri saçtığın her gün,yüreğimi de İnciteceksin.
seni  incitmek tercihim değildi
.iyi ki,ufkumda Sen Varsın.....

Yüreğine
Çok Şey Borçlu Olduğumu Unutma!Ve Ağlatma Yüreğini!....Ağlarsan,Yüreğim
de Sana Eşlik Edecek...

Hiç yorum yok: