24 Temmuz 2012 Salı

Sözlemeler

*-Çok değişmişsin...
  -Evet, sen bir de beni seni severken görecektin...

*Bir erkek sizin başka kadınları kıskanmanıza sebep olabilir; ama bir centilmen başka kadınların sizi kıskanmasını sağlar.

*Küçük kararları akıl ile, büyük kararları kalp ile almak gerekir.

*"Hiç kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum."Tezer Özlü

*Vazgeçtim, unuttum sandılar...

* Acı çektiği her gülüşünden belliydi

*"Rüyanda görüyorsan onu özlemişsindir.Rüyanda görmek için yatıyorsan, sevmişsin demektir"Can Dündar

*Yanında aptal bir kadın olan bir sürü zeki adam görürsünüz.Ama yanında aptal bir adam olan zeki bir kadın kolay kolay göremezsiniz.Erica Jong

*Bazen birileriyle fena halde arkadaş oluyorum,sonra biraz tanıyınca geçiyor.

*Allah hepimize " nasıl davranacağımı şaşırdım" diye düşündürtmeyen insanlar nasip etsin.

*Yaptığın iyilikler zamanla görevin haline gelir.

*Hadi yaptığı her şey içimize atalım da o kendini "iyi insan" sansın...

*Hayat, yanında konuşurken kelimeleri seçmek zorunda kalmayacağın insanlarla güzel

*İz bırakanlarla senin aranda basit bir fark var sadece.Onlar ömür boyu gayret ediyorlar, sen ömür boyu hayret ediyorsun! M. Akif Ersoy

*Bazılarına "iyi ki varsın" cümlesi çok yakışıyor.

*"Her şeyi olduğu gibi değil, görmeyi istediğimiz gibi görürüz."Anais Nin

*İnsan yalnızca  söylediklerinden değil, sustuklarından da sorumludur. Aziz Nesin

*Önemsediğiniz insanları önemsemiyorsunuz gibi yapmayın; çünkü yorgunluktan ölürsünüz.

*" Artık hep hayal ettiğimiz yeni bir başlangıcı değil, hiç düşünmediğimiz mutlu bir sonu istemeliyiz"Bob Marley

*Samimiyetiniz, en zayıf noktanızdır.

* Kendini hırslı sanıyordu ama aptalın tekiydi.Kaybettiğini kabul etse bir kez yenilecekti ama o kabul etmeyerek her gün yenilmeyi seçti.