24 Temmuz 2012 Salı

Sözlemelerrr

*Yargıladığın bir "başkası"  ve sen söze "bana göre" diye başlıyorsun.

*İnsan mutluluğun ne olduğunu asla bilemez.

*Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dönemde, sen sen ol, karşındakinin anladığı kadar anlat!

*Zamanınız kısıtlı ! Bu yüzden başka insanların gürültüsünün  kendi kalbinizin sesini duymanızı engellemesine izin vermeyin!Steve Jobs

*Oysa ne çok ağladım ben bir damla yaş dökmeden. Özdemir Asaf

*Henüz eline kötülük yapma fırsatı geçmemiş insanları iyi insan  sanıyoruz ya, işte en büyük yanlışı orada yapıyoruz.

*Gerçekler için hayalleri feda etmenin anlamı yok!

*Başkaları adına ben utandığım için yalnız yaşıyorum.

*Gözleri uzaklara dalan birinin, yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır.

*Bir insana başkaları yanında verilen öğüt , öğüt değil hakarettir.

*Bazen insan ; Ben iyiyim dediğinde gözlerinin içine bakıp iyi değilsin biliyorum diyecek birine ihtiyaç duyar.

*En büyük düşmanın , en son bakacağın yere saklanacaktır.

*Geri dönmemeyi göze alabildikten sonra, gitmek herkes için kolaydır.

*Bazı insanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar.

* Haklı çıkmaktan mutlu olmayı marifet saymadığında, bir adım daha attın demektir.